REKLAMACJE

 

  1. Sklep zapewnia świeżość kwiatów żywych do 2 dni od odbioru zamówienia, warunkiem zachowania świeżości kwiatów jest odpowiednia ich pielęgnacja, o której klient może poczytać w opisie każdego produktu zawierającego kwiaty żywe.
  2. Każda reklamacja jest uwzględniana tylko gdy klient wypełni formularz reklamacji i prześle go na adres info@bellamibalony.pl
  3. Sklep ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji.
  4. W przypadku kiedy Sklep stwierdzi, iż powodem danej wady jest nieprawidłowe przechowywanie, pielęgnacja lub użytkowanie klientowi nie przysługuje reklamacja. Oferowanie przez Sklep produkty są towarami prezentowymi, dekoracjnymi, a więc wymagają ostrożności i delikatności podczas pielęgnacji czy użytkowania.
  5. Reklamacje dotyczące jakości świeżości kwiatów żywych przyjmowane są do 3 dni od daty doręczenia zamówienia. Warunkiem takiej reklamacji jest przesłanie dokumentacji w formie zdjęć. Po upływie 3 dni takie reklamacje nie są uwzględniane.
  6. Sklep zapewnia trwałość balonowego bukietu (wypełnionego powietrzem) – balonu i balonów wewnątrz do 2 tygodni, tzn. po pewnym czasie od nadmuchania powietrze mimo dobrego zabezpieczenia ulatnia się naturalnie, stopniowo, sprawiając, iż z czasem balon traci swoją objętość. Jest to zjawisko normalne i nie podlega reklamacji po czasie dłuższym niż 2 tygodnie od odebrania zamówienia. Balon może tracić swoją objętość szybciej lub wolniej, w zależności od temperatury powietrza i od tego czy jest trzymany na zewnątrz czy wewnątrz pomieszczeń (dotyczy to także balonów wypełnionych z helem, jednakże one szybciej opadają).
  7. W przypadku kompozycji flowerboxów zawierających kwiaty sztuczne lub róże mydlane czas reklamacji wynosi do 24 miesięcy.
  8. Reklamacjom nie podlega strona wizualna zamówień spersonalizowanych, takich, które zostały wykonane według instrukcji Klienta. Sklep nie odpowiada za finalny efekt wizualny (dobór kolorów itd.) wybranej kompozycji w tym przypadku.
  9. Reklamacjom nie podlegają uszkodzenia mechaniczne balona! Nasze balony testowane są dzień przed dostarczeniem zamówienia w celu wyeliminowania uszkodzeń mechanicznych. Nie mamy jednak wpływu na to jak klient traktuje balon i w jakich warunkach go trzyma mimo, iż do każdego egzemplarza dołączona jest instrukcja z zaleceniami.

 

ZWROTY

 

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Zwrotowi nie podlegają zamówienia spersonalizowane, wykonane na zamówienie i zgodnie z instrukcjami Klienta.
  3. Zwrot towaru nie jest możliwy w przypadku kiedy jednym z komponentów są kwiaty żywe, lub inne komponenty nietrwałe, ulegające szybkiemu zepsuciu.
  4. Zwrotowi podlegają tylko towary nieuszkodzone, nieubrudzone, w przypadku czekoladek czy słodyczy – nienaruszone, w oryginalnych opakowaniach.
  5. Zwroty przyjmowane są w punkcie odbioru osobistego ul. Sukiennicza 5/7, 91-855 Łódź.