REKLAMACJE
- Sklep zapewnia świeżość kwiatów żywych do 2 dni od odbioru zamówienia, warunkiem zachowania świeżości kwiatów jest odpowiednia ich pielęgnacja, o której klient może poczytać w opisie każdego produktu zawierającego kwiaty żywe.
- Każda reklamacja jest uwzględniana tylko gdy klient wypełni formularz reklamacji i prześle go na adres info@bellamibalony.pl
- Sklep ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji.
- W przypadku kiedy Sklep stwierdzi, iż powodem danej wady jest nieprawidłowe przechowywanie, pielęgnacja lub użytkowanie klientowi nie przysługuje reklamacja. Oferowanie przez Sklep produkty są towarami prezentowymi, dekoracjnymi, a więc wymagają ostrożności i delikatności podczas pielęgnacji czy użytkowania.
- Reklamacje dotyczące jakości świeżości kwiatów żywych przyjmowane są do 3 dni od daty doręczenia zamówienia. Warunkiem takiej reklamacji jest przesłanie dokumentacji w formie zdjęć. Po upływie 3 dni takie reklamacje nie są uwzględniane.
- Sklep zapewnia trwałość balonowego bukietu (wypełnionego powietrzem) – balonu i balonów wewnątrz do 2 tygodni, tzn. po pewnym czasie od nadmuchania powietrze mimo dobrego zabezpieczenia ulatnia się naturalnie, stopniowo, sprawiając, iż z czasem balon traci swoją objętość. Jest to zjawisko normalne i nie podlega reklamacji po czasie dłuższym niż 2 tygodnie od odebrania zamówienia. Balon może tracić swoją objętość szybciej lub wolniej, w zależności od temperatury powietrza i od tego czy jest trzymany na zewnątrz czy wewnątrz pomieszczeń (dotyczy to także balonów wypełnionych z helem, jednakże one szybciej opadają).
- W przypadku kompozycji flowerboxów zawierających kwiaty sztuczne lub róże mydlane czas reklamacji wynosi do 24 miesięcy.
- Reklamacjom nie podlega strona wizualna zamówień spersonalizowanych, takich, które zostały wykonane według instrukcji Klienta. Sklep nie odpowiada za finalny efekt wizualny (dobór kolorów itd.) wybranej kompozycji w tym przypadku.
- Reklamacjom nie podlegają uszkodzenia mechaniczne balona! Nasze balony testowane są dzień przed dostarczeniem zamówienia w celu wyeliminowania uszkodzeń mechanicznych. Nie mamy jednak wpływu na to jak klient traktuje balon i w jakich warunkach go trzyma mimo, iż do każdego egzemplarza dołączona jest instrukcja z zaleceniami.
ZWROTY
- Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Zwrotowi nie podlegają zamówienia spersonalizowane, wykonane na zamówienie i zgodnie z instrukcjami Klienta.
- Zwrot towaru nie jest możliwy w przypadku kiedy jednym z komponentów są kwiaty żywe, lub inne komponenty nietrwałe, ulegające szybkiemu zepsuciu.
- Zwrotowi podlegają tylko towary nieuszkodzone, nieubrudzone, w przypadku czekoladek czy słodyczy – nienaruszone, w oryginalnych opakowaniach.
- Zwroty przyjmowane są w punkcie odbioru osobistego ul. Sukiennicza 5/7, 91-855 Łódź.